זה הפסד מתסכל שאפשר למנוע בקלות!
שמי אילת צורי, וכבר 35 שנים אני מונעת מראש הפסדים כאלה בארגונים גדולים ומגבירה את התפוקה על ידי שיפור הכתיבה העסקית.
יש מי שקוראים לי "הלוחשת למסמכים", אבל כל מה שאני באמת עושה זה לגרום לאנשים לכתוב יותר מובן ויותר מניע לפעולה.
אחרי שאני מגיעה לעסק או לארגון, הרווחיות שלו עולה בכמה אחוזים טובים – פשוט בגלל שפחות כסף מתבזבז על טעויות הבנה במסמכים.
ועכשיו החלטתי לעזור לכל עסק וארגון במדינה. הפעם לא באמצעות סדנה ארגונית באלפי ש"ח (אני גם די fully booked) אלא באמצעות ספר חדש ונגיש, שיכול להיות אצלך בלחיצת כפתור:
מיועד למנהלים | בעלי עסקים | יזמים | רואי חשבון | אנשי מחקר ו- BI | יועצים מקצועיים
שמעתי שרוב המנהלים והיזמים מעבירים את הספר הזה מייד לדרגי הביניים, לאדמיניסטרציה ולעוזרים האישיים שלהם. זה רעיון טוב, כי אז הוא משמן את התהליכים בכל הארגון…
אבל האמת היא שקריאה אחת בספר הזה תחסוך גם לבכירים ביותר לפחות 20% מזמן העבודה שלהם.
הספר יעזור לך לבנות תבניות מסמכים ולשפר את התקשורת, יעשה לך סדר לגבי מה כדאי לכתוב במייל ומה בוואטסאפ ויעזור לך לצאת מהאוטומט כדי לשכנע טוב יותר.
הן קיימות גם בטקסט שכתבת בעצמך. יש צ'קליסט ברור של טעויות, שמגיע מניסיון במאות עסקים, וגם איך להדביר אותן. זה יחסוך לך זמן, כסף ואי הבנות.
מעבירים הנחייה ברורה בארגון שמסבירה "איך לכתוב ככה שיבינו". זה לבדו צפוי לחסוך לך כמה אלפי ש"ח בממוצע בחודש.
זה ההבדל בין אימייל שמניע עובד (או לקוח, או ספק) לפעולה, לבין אימייל שהוא יידחה ל"אחר כך" או פשוט יתעלם ממנו. זה חשוב גם לכתיבה השיווקית שלך.
כך מתגברים על תסמונת "העמוד הריק", חותכים אולי 70% מהזמן שלוקח לך ולאחרים לכתוב אימיילים, דוחות, הנחיות וטקסטים אחרים.
הספר הזה מחליף, בעצם, סדנה ארגונית שעולה 9,000 ש"ח. הוא ילמד אותך, וכל אחד ואחת בצוות שלך, כיצד להניע אנשים לפעולה מהירה ואפקטיבית – פשוט על ידי שינויים קלים וברורים בניסוחים ובטמפלייטים הקבועים שבהם משתמשים.
ניתן לרכוש ספר כזה לכל חבר צוות, אבל כמובן – זה ספר, וכך הוא ניתן להעברה בין חברי הצוות השונים.
בונוס: "קסם השלוש" להשפעה באמצעות כתיבה
18 הטעויות הנפוצות בכתיבה ואיך לפתור אותן
20 טמפלייטים ודוגמאות מנצחות לסוגי מסמכים שונים שבאמת עושים את העבודה
בכל יום שהעסק או הארגון שלך פועל בדרך שהוא פועל עכשיו – הוא מבזבז בין כמה מאות ש"ח לכמה אלפי ש"ח בחודש, פשוט על סתם. ככל שתדחה את המיני-קורס שהספר הזה יעביר אותך, ההפסדים האלה פשוט ימשיכו.
למה לחכות? הגיע הזמן להפסיק את הביזבוז!
מעכשיו – הבעיה הזו תיעלם.
כל המנהלים והמומחים המקצועיים (מהנדסים, מנתחי מערכות, אנשי מחקר, יועצים ארגוניים, רואי חשבון, עורכי דין ויועצים אחרים) צריכים לכתוב מסמכים ארוכים או תמציתיים. אבל רק מעטים יודעים איך לעשות את זה בקלות ובמהירות.
הספר הזה ייתן לך את הנוסחה הבדוקה להתגברות על "תסמונת הנייר הריק". זו אותה תחושה שיש לך המון מה להגיד… אבל היד פשוט לא מצליחה להתניע את הכתיבה.
יש לזה שיטה בדוקה וקלה מאוד, שלב שלב, שתאיץ את יכולת הכתיבה שלך ותהפוך את העבודה המייגעת של כתיבת מסמכים ארוכים למשהו שעושים בקלות ובמהירות.
רק לחשוב על הפעם האחרונה שעמדת לפני "פרויקט" כזה גדול, והבנת שנשרפים לך לא רק אחר הצהריים והערב, אלא גם חלק גדול מהמחר ואולי גם מסוף השבוע.
בפעם הבאה: טיקטק, עובדים לפי השיטה וסוגרים עניין בעשירית מהזמן.
זו בעיה אדירה שאני רואה שוב ושוב: אנשים בארגון כותבים משהו אחד – אבל מי שקורא אותם מבינים משהו אחר לגמרי, נעלבים, מתרגזים, נטענים באנרגיה שלילית ולפעמים גם מחזירים טקסט מאיים שהורס את כל מה שניסו לבנות.
הכל בגלל מסמך קטן שהקוראים לא כל כך הבינו. ואם אנחנו מרגיזים את הקוראים, סביר להניח שהם לא יקבלו גם את התוכן שלנו.
הגיע הזמן לעשות לזה סוף. בספר הזה מחכים לך עשרות כלים שיעזרו לך להתחשב ברגשות של הקוראים, להנגיש להם את מה שבאמת רצית להגיד, וכך לגרום לכך שהם יקבלו את התוכן.
ממחר – לא תהיה לך בעיה. הספר הזה ילמד אותך איך להכין תקציר מנהלים אפקטיבי שישכנע את הדירקטוריון (למשל) להקצות את התקציב או להסכים לו.
יכולת הכתיבה שלך תשתפר, וכבונוס: זמן הכתיבה יתקצר.
לכל מסמך בארגון שלך יש מטרה חשובה שנמדדת בכסף ובזמן. מיילים, וואטסאפים, דוחות, סיכומי פגישות, פוסטים, מכתבים, טקסט פרסומי ומכירתי… המסמכים שנכתבים בארגון שלך צריכים להפעיל אנשים – וחלק גדול מהם מפספסים את המטרה.
התוצאה: המון כסף דולף לך מהארגון ומהעסק, פשוט כי מסמכים לא כתובים כמו שצריך. הם לא מספיק ברורים. והם בטח לא מספיק מפעילים.